Mitä valmennan itsessäni?




Valmennan itselleni oman sisäisen rytmin kunnioittamista ja sisäistämistä. Näen, että tämä tukee omassa keskuksessani olemista ja oman itseni johtamista kohti korkeimman itsen kanssa yhdentymistä. 

Minulla on tarkoituksena avautua sydämen tasolla toteuttamaan tehtävääni. Tehtäväni on olla avaaja ja suunnan näyttäjä itselleni, itsessäni, perheen, yhteisön ja ihmisyyden ja planeetan hyväksi. Valitsen tämän tehtävän, koska minulla on siihen mahdollisuus tahtoni kautta. Toteuttaa omaa sisäistä vapauttani valita, rakkaudellisesti ja myötätuntoisesti antaa tapahtua. 

Hyväksyn, annan palaa!

Tähän tehtävään ja sen eteenpäin viemiseen on minulla jooga, naurujooga, valmennukselliset taidot, harmonisoidut persoonani osat, läsnäolon ja kohtaamisen taito, rakkaudellinen ja hyvä tahto. Olen tietoisesti läsnä tässä hetkessä, ohjaten omaa ”ryhmääni” itsestäni käsin. 

Annan tilaa oivalluksille kiireettömässä ilmapiirissä liikkumalla luonnossa, joogaharjoituksella ja centering-harjoituksilla (tietoisuusharjoituksilla) päivittäin. Nauttimalla raikasta ja ravitsevaa ruokaa, ruokaa mitä tahdon itse syödä. 

Viisas tahtoni on valjastettu kuuntelemaan arvostavasti kehoni viestejä ja tuntemuksia. Hyvällä ja vahvalla tahdolla vastaan tarpeisiin ja toteutan teot vahvalla tahdolla sekä hyvää ja viisasta tahtoa käyttäen. Näin kunnioitan kehoani.

Rakkaudellinen tahto ja transpersoonallinen tahto antava minulle voimaa ja saavat vahvistusta intuitioni kautta, jotta kaikki tämä palvelee myös korkeinta itseäni.

Annan siis muiden kiirehtiä, olen keskuksessani ja olen enemmän! Elän omaa aikaani, tässä ja nyt. Kiitän tästä kaikesta päivittäin ja luon oman tapani rakastaa omaa sisäistä rytmiäni, kehoani ja anna sydämeni loistaa!

Tove Jansonia lainaten: ” Ei ole konstikaan olla rohkea, jos ei pelota”.
Olen rohkea itsessäni ja omissa valinnoissani. Minä johdan tätä kaikkea.



Mitä minulle kuuluu? 

Tällä hetkellä olen innostusta ja oivalluksia täynnä. 

Viime kuukauden aikana tapahtunut oman haavan oivaltaminen, sen syvyys ja kaiken siihen patoutuneen tunteen vapauttaminen kehosta on tuonut huimaa energiaa vieden kaikkea oppimaani eteenpäin. 

Vielä 2 viikkoa sitten olin jumissa itsessäni, sisäinen puheeni oli järkyttävää, sijaistoiminnot hallitsivat ja tunsin olevani ihmisraunio. Ainainen ja pitkäaikainen rahahuoli oli päällä täydellisen totaalisesti. En saanut rauhaa centeringeissä. En yöllä, en päivällä. Aivan sama miten tein, niin mikään ei toiminut, sillä yhteys oli poikki! 

Huomasin jällen kerran, että yrittämällä, suorittamalla ja haluamalla ei ole pääsyä eteenpäin. Puikoissa heilui jokin osani. Lakkasin siis yrittämästä ja siinä se oli- antautuminen.

Olen äärettömän kiitollinen tästä kaikesta mitä olen saanut oppia, ymmärtää ja päästää itsessäni vapaaksi hyvinvointivalmentaja koulutukseni aikana.

Tähän tämä Rumin teksti sopii kuin nenä päähän:
Ensin-
”Älä huoli, vaikka elämäsi on kääntymässä päälaelleen. Mistä tiedät, että se elämä, johon olet tottunut, on parempi kuin se, joka on tulossa?”
Sitten-
”Kysyin, miksi sain vain tämän? ja ääni vastasi: ´vain tämä´ vie sinut kohti Sitä”
Lopuksi-
”Olet paennut häkistä. Olet levittänyt siipesi. NYT, LENNÄ!”

Tämä kokonaisuus, mitä olen opiskellut ja opiskelen koko loppuelämäni ajan, on mielettömän hieno 😘😍 Kiitos, kiitos ja kiitos!

Mitä olen oppinut: tyhjä tila ja jumi ovat juuri sitä missä kaikki siemenet kylvetään ja kiireettömyys, rakkaus ja vapaus toimia/valita itselle oikeat teot idättää siemenet. Luottamus, rohkeus ja antautuminen kasvattavat juuret, joihin tukeutuen voin antaa puuni kurkottaa kohti korkeinta itseäni, sieluani.
Se mitä kohtaan määränpäässä riippuu täysin tämän päivän askeleestani ja sen laadusta. Tämän olen oppinut!


Kommentit